Radisson Blu Resort Świnoujście | Parking Garaż

Gdzie zaparkuję w Świnoujściu? Przechowanie sprzętu sportowego

Hotel dysponuje parkingiem zewnętrznym i garażem podziemnym TYLKO DLA ZAMELDOWANYCH GOŚCI. Niestrzeżony, objęty monitoringiem video. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych Hotel nie rezerwuje / gwarantuje dostępności miejsca parkingowego. 

Wjazd na teren kompleksu jest możliwy za pobraniem biletu na bramce wjazdowej - w ciągu 15 minut możesz opuścić parking bez opłat.

Przed hotelem znajduje się  strefa check-in / check-out do krótkiego postoju (max.15min) celem zameldowania. Później prosimy o przestawienie samochodu na parking lub do garażu.

SWINOUJSCIE-PL@2x-100

Parkowanie za pośrednictwem karty do pokoju - otrzymasz na recepcji po zameldowaniu: zawieszkę do samochodu ze wskazaniem numeru miejsca garażowego oraz kartę pokojową, abyś mógł bez ograniczeń wjeżdżać i wyjeżdżać przez bramki podczas pobytu.

Kończąc swój pobyt podejdź do recepcji otrzymasz specjalny bilet na wyjazd, po opłaceniu rachunku za parking.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie samochodu podczas parkowania. Jeśli niechcący uszkodziłeś infrastrukturę lub inny pojazd zgłoś to proszę na recepcji.

Wjazd do garażu podziemnego tylko dla samochodów osobowych – max. do wys.190cm.

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc na chwilę obecną nie dokonujemy wcześniejszych rezerwacji.

W przypadku braku wolnych miejsc parkingowych w hotelu, informujemy o miejscach zlokalizowanych najbliżej od kompleksu Baltic Park Molo, gdzie możesz zaparkować:

Oddalony o 450 m - ul. Uzdrowiskowa 44 - parking dozorowany i monitorowany 24/7

Oddalony o 650 m - ul. Powstańców Śląskich 4 (wjazd od ul. Słowackiego) - zamykany, dozorowany i monitorowany parking 24/7

Oddalony o 1,2 km - ul. Sienkiewicza 11 - parking strzeżony i monitorowany 24/7

Oddalony o 1,2 km - ul. Stefana Żeromskiego 62 - parking strzeżony 24/7