Radisson Hotel Szklarska Poręba | Warunki Anulacji

czy mogę anulować rezerwację lub zmienić termin pobytu?

Zmiany są stałym elementem naszego życia i staramy się do nich podchodzić elastycznie.

Warunki anulacji zmieniają się sezonowo. Ponadto różne oferty cenowe mogą wiązać się z różnymi warunkami anulacji - proszę zwróć uwagę na etapie dokonywania rezerwacji.

Zmiana rezerwacji uzależniona jest od dostępności i może wiązać się ze zmianą całkowitego kosztu rezerwacji. Skrócenie pobytu w trakcie realizacji wiąże się z dodatkową opłatą lub weryfikacją ceny pobytu.

Anulacje w terminie krótszym niż wskazano lub w przypadku niepojawienia się Gościa: Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 100% całkowitej wartości zarezerwowanego pobytu

WARUNKI ANULACJI

Chyba, że wskazano inaczej w wybranej ofercie, aktualnie pobyty w Hotelu zezwalają na modyfikację lub anulację zamówienia wg poniższego schematu:

- na 3 dni przed datą przyjazdu, możliwość bezkosztowej anulacji lub zmiany terminu rezerwacji (w okresach świąt i długich weekendów, oraz wakacji i ferii mogą mieć zastosowanie inne warunki – szczegółowy opis w wybranym pakiecie cenowym -  patrz poniżej*)

*na 7 dni przed datą przyjazdu, możliwość bezkosztowej anulacji lub zmiany terminu rezerwacji (dla okresu Wielkanocy 3-14 kwietnia, majówki 28 kwietnia - 7 maj, czerwcówki 5-11 czerwca)

* na 14 dni przed datą przyjazdu, możliwość bezkosztowej anulacji lub zmiany terminu rezerwacji (dla pobytów w terminach 23.06 – 3.09)

 

Rezerwacja traktowana jest jako wstępna do momentu otrzymania przez Hotel gwarancji płatności - szczegóły TUTAJ