Radisson Blu Resort Świnoujście | Płatność

Warunki płatności, depozyt, gwarancja rezerwacji

Rezerwacja traktowana jest jako wstępna do momentu otrzymania przez Hotel gwarancji płatności (w formie ważnej karty kredytowej lub przedpłaty). Aby zagwarantować rezerwację i jej warunki cenowe, prosimy o wpłatę  100% wartości pobytu najpóźniej w dniu zezwalającym na modyfikację lub bezkosztową anulację.

Uwaga! warunki anulacji zmieniają się sezonowo i są uzależnione od wybranej oferty

Brak terminowej wpłaty może skutkować anulacją rezerwacji lub zmianą wyceny, stąd prośba o kontakt z zespołem rezerwacji w przypadku jakichkolwiek opóźnień.

FORMY PŁATNOŚCI

Płatność Kartą Kredytową / Debetową

Hotel obciąży kartę kredytową wartością 100% rezerwacji w dniu upływu możliwości bezkosztowej anulacji rezerwacji.

Płatności w terminie krótszym niż 7 dni przed przyjazdem  sugerujemy dokonywać kartą kredytową (płatności przelewem tradycyjnym mogą nadal wymagać pozostawienia danych karty kredytowej jako gwarancji w dniu przyjazdu, jeśli płatność nie została zaksięgowana).

Płatność przelewem tradycyjnym

Tytuł przelewu: RADISSON ŚWINOUJŚCIE, IMIĘ NAZWISKO, NR REZERWACJI

Dane do przelewu :

ZDROJOWA HOTELS SP. Z O. O.    

Sułkowskiego 9

78-100 Kołobrzeg

Numer konta:

PL 13 1020 1026 0000 1102 0130 0060

BIC/SWIFT: BPKOPLPW

Prośba o wystawienie faktury VAT musi być zgłoszona przed dokonaniem przedpłaty zgodnie z przepisami prawa podatkowego.